انتشارات هنگام هنر

ناشر تخصصی هنر

انتشارات هنگام هنر

ناشر تخصصی هنر

طبقه بندی موضوعی

منابع کنکور دکترای هنر سراسری (کنکور آزاد از سال 95 با سراسری ادغام شده و کسانی که می خواهند در دانشگاه آزاد پذیرفته شوند هم باید در کنکور سراسری شرکت نمایند)

 

رتبه 5 سال 96 هم از داوطلبینی است که از خدمات ما استفاده نموده اند. 

 

ما تنها موسسه ای هستیم که تضمین می دهیم که در کنکور سال آینده در حد رتبه تک رقمی از منابع ما سئوال خواهد آمد. 

 

 

آدرس ما : تهران. انقلاب . خ جمالزاده شمالی. پلاک 260 . طبقه 5 واحد 19 . 

 

تلفن تهیه منابع: 

 

021-66945240

کانال تلگرامی 

honarkonkur@

 

کنکور امسال دکتری سراسری و آزاد که در قالب یک کنکور هستش، در اسفند 96 برگزار خواهد شد

 

کنکور دکتری هنر خوشبختانه از سال 96 گرایشی شده است و امسال در گرایشهای مختلفی از جمله تئاتر، ادبیات نمایشی، طراحی لباس، طراحی صنعتی، انیمیشن، گرافیک، نقاشی، هنر اسلامی، پژوهش هنر، تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر ... پذیرش داشتیم که جالب این است که در خیلی از این گرایشها ما پذیرش به صورت بورس خارج از کشور داشتیم. 

 

لازم به ذکر است که 

 برای رشته های هنری (پژوهش هنر، هنر اسلامی، صنایع دستی، موزه داری، سینما، رادیو، کارگردانی، ادبیات نمایشی، تولید سیما، بازیگری، تهیه کنندگی، عکاسی، نقاشی، ارتباط تصویری، تصویرسازی، تصویر متحرک، طراحی پارچه و لباس، نمایش عروسکی، فرش، طراحی صنعتی، آهنگسازی، نوازندگی ساز جهانی، نوازندگی ساز ایرانی، موسیقی شناسی و ... ) در کنکور دکتری سراسری یک رشته دکتری هنر وجود دارد که عبارت است از :پژوهش هنر

البته دکتری رشته فلسفه هنر هم هست که داوطلب باید در کنکور دکتری رشته فلسفه شرکت کند و ظرفیت پذیرش آن ده نفر روزانه و ده نفر شبانه است و عملاً رقابت در این رشته برای داوطلبین هنر(فقط با مدرک ارشد فلسفه هنر بچه های هنری می تونن شرکت کنن) بسیار سخت است. چون تمام سوالات در حد دکتری فلسفه است و رقبای شما هم همگی فلسفه خوانده اند و رقابت بسیار سنگینی است ولی قطعا قبولی محال نیست. ولی  قبولی در رشته پژوهش هنر برای ارشد تمام رشته های هنری یکسان است. 

 

 تعداد شرکت کنندگان رشته پژوهش هنر  سال 1395 حدود 1700 نفر بوده و ظرفیت پذیرش دوره دکتری پژوهش هنر سال 1395 در مجموع 71 نفر در دوره های روزانه، شبانه ، غیرانتفاعی و پردیس بوده است.

تعداد شرکت کنندگان در سال 1396 به 2800 نفر رسید که اطلاعات پذیرش آنها در زیر آمده است:

 

ظرفیت پذیرش 83 نفر (اصلاً به این ظرفیت توجه نکنین؛ دلیلش را در ادامه گفته ام)

 

 

 

تلفن تهیه منابع: 

021-66945240

 

 

آخرین رتبه فرد قبولی مجاز به شرکت در دوره روزانه 685  : (نکته: به نظرم در رشته پژوهش هنر در اون بخشی که گرایشی است رتبه 685 هم امکان قبولی در دوره روزانه را دارد. دلیلش را در پایین آورده ام)

 

 

 

آخرین رتبه فرد قبولی مجاز به شرکت در دوره های غیر روزانه 2780

 

 

 

جالب توجه اینکه امسال پژوهش هنر گرایشی شده و در گرایشهای طراحی لباس(با گرایش طراحی با نرم افزار) طراحی صنعتی(با چند گرایش کیف و کفش و اسباب بازی، طراحی تعاملی، طراحی و مدیریت، طراحی و نوآوری، طراحی مالی،) انیمیشن(با گرایشهای طراحی بازی، تصویرسازی و تبلیغات)، گرایش ادبیات نمایشی، گرایش انیمیشن و سینما، گرایش نقاشی مدرن، گرایش شیشه، چندرسانه ای، گرافیک، دانشجو می پذیرند و جالب اینکه همه اینها بورس خارج از کشور هستند و این عالیه.

 

پس رقابت در هر یک از گرایشهای زیر فقط برای داوطلبان همان گرایش است. یعنی طبیعتا کسی با فوق لیسانس سینما نمی تواند در گرایش طراحی پارچه انتخاب رشته نماید. و همچنین ممکن است داوطلبی با فوق لیسانس طراحی لباس رتبه اش در پژوهش هنر در کنکور دکتری 150 باشد ولی این داوطلب در بین داوطلبان با ارشد طراحی لباس رتبه یک کسب کرده باشد.

 

سیستم گرایشی اعمال شده در بعضی کد رشته های امسال که اکثراً هم بورسیه خارج از کشور هستند یک فرصت استثنایی برای داوطلبان همان رشته است که ممکن است در سالهای آینده تکرار نشود.

 

پس فرصت را غنیمت شمرید.

 

توصیه جدی: هر داوطلبی با توجه به نوع رشته کارشناسی ارشد خود، کدرشته های گرایشی را انتخاب کند. یعنی اگر کسی کارشناسی ارشد سینما دارد تحت هیچ شراطی کد رشته پژوهش هنر که گرایش طراحی لباس یا طراحی صنعتی است را انتخاب نکند. چون طبیعتاً هم یک کدرشته را از دست داده و هم او را در آن گرایش هیات مصاحبه کننده انتخاب نمی کنند.

 

نکته جدی: امسال همه چیز نسبت به سالهای قبل تغییر کرده و همه کسانی که برای دوره روزانه مجاز به انتخاب رشته شده انند شانس قبولی در کنکور دکتری را دارند. به همان دلیلی که قبلاً توضیح دادیم: چون کسی با رتبه 200 ممکن است نفر اول در بین همه شرکت کنندگان با کارشناسی ارشد طراحی صنعتی یا طراحی پارچه و لباس یا ادبیات نمایشی باشد. پس اصلاً به رتبه فکر نکنید.

 

تبصره: نکته بالا فقط برای کدرشته هایی است که گرایششان مشخص شده است.

 

رقابت بین کدرشته هایی است که گرایششان مشخص نیست.

 

در گرایش پژوهش هنر 30 نفر پذیرش روزانه وجود دارد و 8 نفر شبانه و 12 نفر پردیس

 

در گرایش تئاتر : 3 نفر دانشگاه تهران روزانه

 

در گرایش ادبیات نمایشی : 1 نفر دانشگاه تربیت مدرس بورس خارج از کشور دارد

 

در گرایش : تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی 8 نفر روزانه 4 نفر نوبت دوم یا شبانه.

 

در گرایش هنر های اسلامی 9 نفر روزانه که دانشگاه تربیت مدرس سه نفر گرایش نقاشی می خواهند و عملاً شانس بچه های نقاشی بیشتره. تربیت مدرس 2 نفر هم هنرهای اسلامی با گرایش نقاشی ایرانی نوبت دوم(شبانه) می خواهد.

 

دانشگاه الزهرا دو نفر گرایش طراحی لباس : بورس خارج از کشور فقط زن می خواهد.

 

طراحی صنعتی 8 نفر که دونفرشان خانم باید باشند چون در دانشگاه الزهرا هستن و جالبه که هر 7 نفر بورس خارج می شن. و بقیه از طریق دانشگاههای بوعلی، شیراز، هنر اصفهان و علم و صنعت ایران بورس خواهند شد.

 

انیمیشن 6 نفر بورس خارج می گیرند که 3 نفر دانشگاه اصفهان، یک نفر دانشگاه هنر تبریز و دونفر خانم هم دانشگاه الزهرا بورس می کند

 

گرایش «انیمیشن و سینما» 1 نفر: دانشگاه تربیت مدرس یکنفر با عنوان انیمیشن و سینما بورس خارج می کند که احتمال جذب بچه های سینما و انیمیشن فقط در آن وجود دارد.

 

گرایش نقاشی مدرن: 1 نفر دانشگاه تربیت مدرس بورس خارج از کشور می کند.

 

گرایش گرافیک 1 نفر: دانشگاه هنر اصفهان بورس خارج از کشور.




 

مشاوره رایگان: 09109999644

 

تلفن تهیه منابع: 

021-66945240

 

 

تاثیر آزمون تستی 50 درصد و مصاحبه 50 درصد است. ولی طبیعتاً برای ورود به مصاحبه باید رتبه لازم را کسب نمایید و تنها راه ورود به مصاحبه نمره کتبی و تراز بالا است. نمره کتبی خود در مصاحبه و نگرش اساتید بسیار موثر است. برای مصاحبه مقاله علمی پژوهشی و توانایی دانشجو بسیار مهم است. در نگارش مقالات علمی پژوهشی و تبدیل پایان نامه خود به کتاب هم ما به شما مشاوره لازم را خواهیم داد.

 

 

313

 

الف) زبان انگلیسی با ضریب 1

 

ب) استعداد تحصیلی با ضریب 1

 

ج) دروس پایه شامل:

۱- تاریخ هنر ایران و جهان با ضریب 4

 ۲- هنر و تمدن اسلامی با ضریب 4

 

پس در کسب رتبه و تراز بالا دروس تخصصی اهمیت بسیار بالایی دارند به نحوی که اگر داوطلبی در دروس تخصصی درصد بالای 50 کسب نماید بدون شک رتبه ای زیر 5 کسب خواهد نمود. یعنی از 90 سئوال شما 45 سئوال را پاسخ دهید. 

 

نکته اساسی: ما تضمین می دهیم که در حد رتبه تک رقمی از بسته آموزشی ای که ما در اختیارتان قرار خواهیم داد سئوال مطرح خواهد شد. اگر در حد رتبه تک رقمی سئوال از جزوات ما نیاید تمام هزینه را به شما برمی گردانیم(رتبه 5 سال 96 از منابع ما استفاده کرده اند و با 45 درصد تخصصی که زده اند پذیرفته شده اند).  

 

314

 

گرایش های کنکور دکتری هنر در سال 1396 عبارت بودند از: 

۱) پژوهش هنر

۲) تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی

3) حکمت هنر های دینی

4) طراحی لباس

4) انیمیشن

5) ادبیات نمایشی

6)تئاتر(البته از سال 97 کنکور دکتری تئاتر مجزا برگزار می شود و فقط کسانی که ارشد کارگردانی و ادبیات نمایشی دارن می تونن شرکت کنن)

7) نقاشی

8) طراحی صنعتی

9) چندرسانه ای

10)انیمیشن و سینما

11) گرافیک

 

315

 

تمامی رشته‌های هنر، باستان‌شناسی، فرهنگ و زبان‌های باستانی، ایران‌شناسی

 

تلفن تهیه منابع: 

021-66945240

 

تلفن مشاوره

 

 

09109999644

 

 

 

 

 بسته دکتری پژوهش هنر سراسری ما شامل موارد زیر است:

 

1-  تاریخ هنر ایران و جهان تالیف دکتر جودی و استاد رجبی ویرایش اردیبهشت 1396

 

 

دانلود نمونه جزوه تاریخ هنر ایران و جهان 

                                                                                                                       

2-  هنر و تمدن اسلامی  تالیف دکتر نسا جودی ویرایش اردیبهشت 1396

 

دانلود نمونه کتاب هنر و تمدن اسلامی 

 

                                                                                                                                        

3- استعداد تحصیلی

4-  زبان عمومی

5- کتاب مجموعه آزمونهای دکتری پژوهش هنر-تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر سالهای گذشته با پاسخ تشریحی تالیف استاد رضایی(از اولین دوره تا آخرین دوره)

 

جهت دانلود رایگان دفترچه سؤالات چهارگزینه‌ای مجموعه پژوهش هنر؛ شامل گرایش‌های زیر:

 

۱) پژوهش هنر

 

۲) تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی

 

می‌توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

 

دانلود مجموعه سؤالات آزمون دکتری ۹۵ – ۹۶ مجموعه پژوهش هنر

 

 

 

 

 

نحوه مصاحبه کنکور دکتری پژوهش هنر چگونه است و چه سوالاتی مطرح می شود؟

 

 

 

اهمیت مصاحبه 50درصد و نمره کتبی 50 درصد است. در سالهای گذشته رتبه های تک رقمی داشته ایم که به علت نداشتن مقاله و کتاب و خوب پاسخ ندادن به سئوالات در جلسه مصاحبه اصلا قبول نشده اند و بالعکس داوطلبینی هم داشته ایم که با رتبه های بالای صد و با رزومه خوب روزانه دانشگاههای برتر قبول شده اند.

 

 سال گذشته بعضی دانشگاهها مثل دانشگاه تهران، آزمون کتبی برگزار کردند برای مرحله دوم و برخی دانشگاهها خیر. 

 

در جلسه مصاحبه معمولا سئوالاتی مربوط به پایان نامه ارشدتون و موضوعی که قصد دارید برای دکتری روی آن کار کنید پرسیده می شود.

 

همچنین سئوالات علمی در زمینه های مختلف هنر مطرح می شود و خصوصا مرتبط با مقطع ارشدتون.

 

زبان انگلیسی از شما پرسیده می شود. یا اینکه کتابی به شما می دهند و می گویند بخوان و ترجمه کن. و یا خودت را به انگلیسی معرفی کن و یا خلاصه پایان نامه ارشدتان را به انگلیسی بگو.

 

 تلفن تهیه منابع: 

021-66945240

 

مقاله علمی پژوهشی بیشترین تاثیر را دارد. چون اساتید می خواهند دانشجویی را پذیرش کنن که بتواند مقالات زیادی بنویسد که برای رزومه دانشگاه و خود آنها هم مفید باشد. پس سعی کنید اساتید را متقاعد کنید که می توانید در مقطع دکتری مقالات زیادی بنویسید. در این مدت باقیمانده تا زمان کنکور تا می توانید مقاله و پذیرش کتاب و مقاله تهیه کنید. مقالات آی اس آی و علمی پژوهشی. رزومه سازی هم نکنین. بیشتر مجلات آی اس آی که در مراکز تدوین مقاله غیرمجاز در میدان انقلاب از آنها نام برده می شود، تقلبی هستند. 

 

 

 

 

تلفن مشاور جهت تهیه کتب و جزوات و مشاوره مقاله و رزومه تحصیلی 

تلفن تهیه منابع: 

 

021-66945240

 

آخرین رتبه قبولی دکتری انیمیشنروزانه

آزمون دکتری انیمیشنسال 1395 سراسری

آزمون های طبقه بندی شده دکتری انیمیشن

اسامی دانشگاه های سراسری دکتری انیمیشن

انتشارات منابع دکتری انیمیشن

برنامه ریزی برای دکتری انیمیشن

برنامه ریزی دکتری انیمیشن

بسته های دکتری انیمیشن

بهترین منبع دکتری انیمیشن

تاثیر معدل در کنکور

تراز قبولی دانشگاه سراسری دکتری انیمیشن

جدیدترین جزوات دکتری انیمیشن

جزوات کنکور دکتری انیمیشن

جزوه زبان تخصصی دکتری انیمیشن

جزوه های رشته دکتری انیمیشن

خرید اینترنتی بانک تست دکتری انیمیشن

خرید اینترنتی جزوات دکتری انیمیشن

خرید اینترنتی منابع دکتری انیمیشن

خرید جزوه دکتری انیمیشن

خرید کتاب کمک آموزشی دکتری انیمیشن

خلاصه دروس رشته دکتری انیمیشن

خلاصه منابع آزمون دکتری انیمیشن

خلاصه کتاب دکتری انیمیشن

خلاصه کتاب های دکتری انیمیشن

دانشگاه های دارای دکتری انیمیشن

دانشگاه های دولتی که دکتری انیمیشندارند

دانشگاه های پذیرش کننده رشته دکتری انیمیشن

دانشگاه های پذیرنده دکتری انیمیشن

دانلود تست دکتری انیمیشن

دانلود جزوه آمادگی دکتری انیمیشن

درصد قبولی رشته دکتری انیمیشن

دفترچه کنکور رشته دکتری انیمیشن

دکتری انیمیشن روزانه

دکتری انیمیشن شبانه

دکتری انیمیشن مجازی

دکتری انیمیشن نوبت دوم

دکتری انیمیشن پردیس خودگردان

دکتری انیمیشن پیام نور

راهنمای انتخاب رشته کنکور دکتری انیمیشن

رتبه لازم برای قبولی دکتری انیمیشن

رشته دکتری انیمیشن

رشته دکتری انیمیشن دانشگاه آزاد

رشته دکتری انیمیشن در دانشگاههای تهران

زبان انگلیسی رشته دکتری انیمیشن

سرفصل رشته دکتری انیمیشن

سوالات آزمون دکتری انیمیشن

ضریب دروس دکتری انیمیشن

ظرفیت رشته دکتری انیمیشن

ظرفیت پذیرش دکتری انیمیشن

لیست منابع دکتری انیمیشن

لیست منابع کنکور دکتری انیمیشن

مجموعه تست دکتری انیمیشن

مشاوره کنکور رشته دکتری انیمیشن

منابع 95 دکتری انیمیشن

منابع آزاد دکتری انیمیشن

منابع آزمون 95 رشته دکتری انیمیشن

منابع امتحانی رشته دکتری انیمیشن

منابع جدید رشته دکتری انیمیشن

منابع مطالعاتی دکتری انیمیشن

منابع معتبر آزمون دکتری انیمیشن

منابع مهم دکتری انیمیشن

منابع کنکور دکتری انیمیشن

منابع گرایش دکتری انیمیشن

میزان تاثیر نمره معدل در کنکور

نفرات برتر کنکور دکتری انیمیشن

نمونه سوالات دکتری انیمیشن

نمونه کارنامه دکتری انیمیشن

پاسخنامه دکتری انیمیشن

کارنامه قبولی دکتری انیمیشن

کارنامه نفر اول دکتری انیمیشن

کتاب آزمون رشته دکتری انیمیشن

کتاب تست دکتری انیمیشن

کتاب تست زنی دکتری انیمیشن

کتاب دکتری انیمیشندانشگاه سراسری و آزاد

کتاب زبان تخصصی دکتری انیمیشن

کتاب های دکتری انیمیشن دست دوم

کتب مرجع آزمون دکتری انیمیشن

کلاس خصوصی دکتری انیمیشن

کلاس زبان تخصصی دکتری انیمیشن

کلاس های دکتری انیمیشن

کلاس کنکور دکتری انیمیشن

کلاس کنکور رشته دکتری انیمیشن

کلید سوالات کنکور دکتری انیمیشن

کنکور دکتری انیمیشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">